Som začiatočník s et9000 - pomôžte mi

Otázky pro začátečníky pro přijímač Clarke-Tech ET9000 HD , Xtrend ET9x00

Moderátoři: gorick, clasicrock, matchboxx

Odpovědět
datcom
Nováček
Nováček
Příspěvky: 84
Registrován: 24 lis 2009, 09:09
Dal poděkování: 1 poděkování

Som začiatočník s et9000 - pomôžte mi

Příspěvek od datcom »

Takže moderátori tohto fóra nehnevajte sa ale zakladám túto tému pre úplných lámov ako som ja"datcom". Poprosím nehnevajte sa na nás a pomôžte nám v témach pre vás možno laických ale pre nás dôležitých!! )Dakujem.


Uživatelský avatar
vikino Ukraine
V.I.P.
V.I.P.
Příspěvky: 3131
Registrován: 13 srp 2009, 16:59
Bydliště: Slovakia
Dal poděkování: 9 poděkování
Dostal poděkování: 2 poděkování

Re: Som total lama a neviem nič o CT - pomôžte mi

Příspěvek od vikino »

Pre zaciatocnikov nieje BH najvhodnejsi img. Odporucil by som OPEN PLI.


Octagon SF8008 4k twin, oATV 7.1, Egami 10.1.
datcom
Nováček
Nováček
Příspěvky: 84
Registrován: 24 lis 2009, 09:09
Dal poděkování: 1 poděkování

Re: Som total lama a neviem nič o CT - pomôžte mi

Příspěvek od datcom »

Vikino ďakujem!Takže čo by si mi odporučil? Aký Open PLI?


Uživatelský avatar
vikino Ukraine
V.I.P.
V.I.P.
Příspěvky: 3131
Registrován: 13 srp 2009, 16:59
Bydliště: Slovakia
Dal poděkování: 9 poděkování
Dostal poděkování: 2 poděkování

Re: Som zaciatočník a neviem nič o CT - pomôžte mi

Příspěvek od vikino »

Ked uz je zalozene taketo tema, zoberme to od piky a podme sa do toho pustit od zaciatku... či? :D

Kedze tu v buducnosti budu podobni uzivatelia, ktori budu mat podobne problemy s rozbehanim CT ET9000 a aby sme nemuseli na jednu a tu istu otazku ospovedat rovnako 100x.
Budem Ti tu odpovedat na Tvoje otazky no predpokladam urcitu trpezlivost kym napisem odpoved.

Podme konkretne teda k Tvojmu prijimacu: