Nastavení a vše kolem HD-BOXU.

Moderátor: By.Bob

Odpovědět
davidem2
Nováček
Nováček

DVB-T su flash interna platino hdbox fs 7119

Příspěvek od davidem2 »

Dobrý den, tam by byl žádný způsob, jak vložit plugin, aby se ujistil, že tento nádherný dekodér je schopen pracovat s DVB-T přes USB port? že by bylo hezké, kdyby to fungovalo s digitálním klíčem nebe a ti s af9135 čipem jako Dreambox ..... je tu šance?

Hello there would be no way to insert a plugin to make sure that this wonderful decoder is able to work with DVB-T via the USB port? it would be nice if it worked with the digital key of sky and those with af9135 chip like the dreambox ..... there is a chance?

davidem2
Nováček
Nováček

Re: DVB-T su flash interna platino hdbox fs 7119

Příspěvek od davidem2 »

davidem2 píše:Dobrý den, tam by byl žádný způsob, jak vložit plugin, aby se ujistil, že tento nádherný dekodér je schopen pracovat s DVB-T přes USB port? že by bylo hezké, kdyby to fungovalo s digitálním klíčem nebe a ti s af9135 čipem jako Dreambox ..... je tu šance?

Hello there would be no way to insert a plugin to make sure that this wonderful decoder is able to work with DVB-T via the USB port? it would be nice if it worked with the digital key of sky and those with af9135 chip like the dreambox ..... there is a chance?
why no one answer me? you can not even groped to operate the dvbt on this image? by so many try is the one I like best as well as being the most stable I did not crash ..... there are ravvii and does all his duty to the great if there would also be able to run the dvb-t usb would be truly exceptional.

Odpovědět

Zpět na „Diskuze HD-BOX FS-7119 HD“