Nefunkční sharing z netu

Diskuze k pluginům pro nové modely.

Moderátor: By.Bob

Odpovědět
PatasW Czech Republic
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 30 zář 2014, 20:49
Bydliště: Czech Republic
Dostal poděkování: 1 poděkování

Nefunkční sharing z netu

Příspěvek od PatasW »

Zdravím. Jsem nováček, co se týče SAT techniky a HD-BOX 9105+ je můj první SAT přijímač (doposud jen DVB-T). Zatím ho používám s dodaným firmwarem v2.11.77. Internet funguje, pluginy mohu instalovat přímo z netu, obě naladěné Astry vidím, FTA programy mohu sledovat.

Chtěl jsem si tento přijímač připravit jen jako čistý klient pro card share. Našel jsem server, který nabízí testovací přístup na 2 hodiny, přes protokol cccam, newcamd a další. Pro testování mám tedy přístupové údaje pro (jméno serveru, port, jméno, heslo a klíč, protokol newcamd)

Ze stažitelných pluginů jsem postupně zkoušel Oscam (9881), XcamClient2 (2.9 03.2014) a Mgcamd (1.38).
Přes DO jsem v menu CAS vypnul interní čtečku (ta druhá volba, popis si nevybavuji, zůstala zapnutá).
Po každé změně konfigurace každého pluginu jsem provedl restart přijímače.
Každý plugin jsem testoval zvlášť, tj. v danou chvíli byl spuštěn vždy jen jeden z nich.

Bohužel všechny programy se stále hlásí jako zakódované.
Jen u Mgcamd se mi podařilo zprovoznit logování na externí syslog server a i když jsem nastavil nejvyšší úroveň logování, tak jsem v logu nic zajímavého neviděl, resp. těch zalogovaných řádků mi přišlo velmi málo. U ostatních pluginů jsem ani nepřišel na to, kde hledat logy.

Můžete mě prosím nakopnout správným směrem? Možná mi chybí jen nějaký další společný plugin nebo už nevím kde-co dělám špatně.

Předem děkuji za pomoc.


HD-BOX FS-9105+ HD PVR, fw. HS v2.11.90 HbbTV
PatasW Czech Republic
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 30 zář 2014, 20:49
Bydliště: Czech Republic
Dostal poděkování: 1 poděkování

Re: Nefunkční sharing z netu - VYŘEŠENO

Příspěvek od PatasW »