VU+SOLO2 - mrznutie obrau, zdlhave prepinanie progrmu

Diskuze o přijímačích VU+ DUO, SOLO, UNO, ULTIMO, ZERO.

Moderátor: vusolo2

Odpovědět
Micky737
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 19 pro 2016, 08:51

VU+SOLO2 - mrznutie obrau, zdlhave prepinanie progrmu

Příspěvek od Micky737 »

Dobry den, chcel by som ako laik poprosit o radu, co by mohlo sposobit sekanie alebo zamrzanie obrazu pocas sledovania. Odkedy je nainstalovany najnovsi firmware (FW) na VU+SOLO2 pri prepinani sa stanice nacitavaju dlhsiu dobu, zacne zamrzat obraz. Nie je to vsak pravidelne. Nastavenie robil profik, netusime vsak kde by mohol byt problem? Bud v samotnom nastaveni VU alebo je to problem noveho FW, ? Dakujem za rady.


Uživatelský avatar
vusolo2 Slovakia
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Příspěvky: 383
Registrován: 03 led 2016, 20:22
Dal poděkování: 40 poděkování
Dostal poděkování: 61 poděkování

Re: VU+SOLO2 - mrznutie obrau, zdlhave prepinanie progrmu

Příspěvek od vusolo2 »

aky tam mas images ,aky cam aku karu vsak sa trochu rozpis s týmito informaciami ake si tu napisal sa neda pracovat, ak ti to nastavoval profik tak by to malo ist v pohode


Micky737
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 19 pro 2016, 08:51

Re: VU+SOLO2 - mrznutie obrau, zdlhave prepinanie progrmu

Příspěvek od Micky737 »

... mam 2 masiny VU+SOLO2, jedna masina s kartou ICE (0B96), teda nie M7, verzia FW VTi 9.0.2. 2016-01-21. Oscam myslím 1.2. Prave som pozeral, ze je uz v ponuke FW VTi 11.0.X.. Skylink mam oficialne zaplateny. Dokedy tam bola stara verzia VTi a cccam vsetko krasne slapalo, potom zrazu vsetko prestalo ist a nainstalovalo sa tam horeuvedene. Sekanie obrazu nie je pravidlom, stava sa to (teda co sme si vsimli) hlavne vecer. Pri prepinani stanic sa taktiez stava, ze ich dlhsie nacitava, kym sa na inu stanicu prepne. Tak isto dlhsie (myslim par sekund) trva kym sa zapne masinka z pohotovostneho rezimu. Dakujem za rady.


Uživatelský avatar
efendy55 Slovakia
Moderátor
Moderátor