nadabil som na toto:
http://www.sat-universe.com/showthread.php?p=624932
skusal to niekto?
ja som sa snazil nainstalovat posledny z 24-06-2010 no nepodarilo sa.
jedine co som vyskusal bol BETA a s tym sa nedalo nic robit...
neskusal som 1.1
Moderátoři: gorick, schmegea, monkus
