Motor DG380S a problemy s nim .. ladenie atd..

Moderátoři: gorick, schmegea, monkus

Odpovědět
blazon
Nováček
Nováček

Motor DG380S a problemy s nim .. ladenie atd..

Příspěvek od blazon »

Caute, neviem si nastavit motor PowerSat DG 380S Speedy aby mi fungoval s mojim azboxom premium+
Ked mu davam nastavenie diseqc 1.2 tak strange signalu mam ale quality nie. (TP 12565H)
Pri ladeni, my najde cca 80 kanalov, ktore su samozrejme kodovane kedze pouzivam skylink a ziadne slovenske ci ceske programy niesu (ako som spominal pri 12565 signal nemam) FW mam 0.9.5306 , skusal som to aj na enigme2 (rc4,12,G3 based on RC4 a druhy na RC9)
Pri enigme som mal green screen pri ladeni motora.

Zavolal som aj technika, ktory mi nevedel povedat kde je problem v mojom boxe, ale na svojom boxe to vsetko a rychlo nastavil. Plus kedze som si ulozil pozicie, som myslel ze to pojde , co aj islo cca 30 minut a potom opat to iste .. signal ano, qualita nie.

uz som s toho zufaly a neviem co mam robit. Pred motorom som mal staticky 3 LNBcka, ale chcel som chytat este UPC co by uz bolo asi moc .. ale toto neriesim uz.

Dakujem za kazdu pomoc.

visper
Odborník
Odborník
Dostal poděkování: 1 poděkování

Re: Motor DG380S a problemy s nim .. ladenie atd..

Příspěvek od visper »

Proč se v dnešní době trápíš s disecq 1.2 když to umí USALS?

Azbox Premium--- Enigma 2---Seagate Pipeline 500GB---motor SG2100
blazon
Nováček
Nováček

Příspěvek od blazon »

No v E2 som chcel usals a green screen .. tak som to hodil naspat na azboxovi FW a skusal som i usals i diseqc1.2 ale vzdy je to to iste. Signal je a qualita nie. Technik to na svojom neakom starsom STB nastavil za 5 minut (4 satelity) .. ale po prepnuti na moj box to slo asi 30 minut a potom opat tma.

visper
Odborník
Odborník
Dostal poděkování: 1 poděkování

Příspěvek od visper »