Freesat from Sky
Moderátoři: gorick, matchboxx, clasicrock
-
sinus
- Nováček

Freesat from Sky
Ahoj,
jelikož jsem nezkušený uživatel a začátečník ohledně linuxových přijímačů a se vším okolo se teprve seznamuji, rád bych někoho požádal o radu.
Stáhl jsem si do nově zakoupeného přístroje tento img (Backup_OpenPLi-2.0-beta-et9000_img_by_vikino - 30/06/2011) od uživatele vikino, kde v horní čtečce jede skylink a v dolní cslink.
Lze nějakým způsobem do dolní čtečky nastavit čtení britské karty Freesat from Sky?
Nejsem zatím připojen k síti ani k počítači. Lze to nějak vyřešit?
Děkuji za případné odpovědi.
jelikož jsem nezkušený uživatel a začátečník ohledně linuxových přijímačů a se vším okolo se teprve seznamuji, rád bych někoho požádal o radu.
Stáhl jsem si do nově zakoupeného přístroje tento img (Backup_OpenPLi-2.0-beta-et9000_img_by_vikino - 30/06/2011) od uživatele vikino, kde v horní čtečce jede skylink a v dolní cslink.
Lze nějakým způsobem do dolní čtečky nastavit čtení britské karty Freesat from Sky?
Nejsem zatím připojen k síti ani k počítači. Lze to nějak vyřešit?
Děkuji za případné odpovědi.
-
dym1
- V.I.P.

- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 43 poděkování
Re: Freesat from Sky
Bez pc a pripojenia k boxu s tym nespravis nic.
DM 900 UHD, SSD Kingston 240GB. Xtrend ET8000, SSD Kingston 240GB, Parabola Maximum E-85.
-
sinus
- Nováček

Dík za odpověď.
Příští týden už bych snad na síti mohl být připojen. Mohl bys mi prosím popř. někdo jiný trochu nastínit jakým způsobem se tato nastavení čteček provádí?
Příští týden už bych snad na síti mohl být připojen. Mohl bys mi prosím popř. někdo jiný trochu nastínit jakým způsobem se tato nastavení čteček provádí?
-
sinus
- Nováček

Tak dnes bych už měl být připojen k PC.
Poradí mi prosím někdo, jakým způsobem bych mohl rozjet tu britskou kartu Freesat?
Thx
Poradí mi prosím někdo, jakým způsobem bych mohl rozjet tu britskou kartu Freesat?
Thx
-
vikino
- V.I.P.

- Dal poděkování: 9 poděkování